سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوست چرب دارا هستند

 

اشخاصی که پوست چرب دارا هستند یا این که مستعد آکنه میباشند بایستی از کرم‌های ضدآفتاب فاقد چربی به فعالیت گیری نمایند . همینطور اشخاصی که پوست قلیل آب دارند می بایست از ضدآفتاب‌هایی با مبنا چرب‌خیس به کار گیری نمایند .

 

بهترین کرم ضد آفتاب

این متخصص اعلام‌کرد: فاکتور حفظ کننده کرم‌های ضدآفتاب با شاخصی به نام SPF معین میشود که نشان‌دهنده مقاومت آن کرم در قبال آفتاب میباشد .

 

 

 

رمضان‌پور یاد نشان نمود: یعنی در حالتی‌که فردی یک ساعت پایین آفتاب قرار گیرد تا مبتلا آفتاب سوختگی شود با شخصی که کرمی با SPF عدد 15 بزند، 15 ساعت در معرض آفتاب باشد آفتاب سوختگی‌شان برابر میباشد؛ یعنی پوست شخص 15 برابر مقاومت‌خیس میگردد .

 

 

 

این متخصص پوست و موی یاد نشان نمود: ولی واحد سنجش به کارگیری از کرم ضدآفتاب برای حیطه چهره و گردن نیز کلیدی میباشد که می بایست به اندازه 2 میلی‌گرم در سانتی‌مترمربع باشد که متساوی نصف بند انگشت سبابه شخص میباشد و این مقدار از کرم برای پوشش سوای نقص حیطه صورت و گردن مناسب میباشد .

 

 

 

وی در پاسخ به‌این سئوال که به کارگیری از کرم می بایست چند بار در روز تمدید شود، اذعان کرد: در صورتی پوستی مستقیما در معرض آفتاب میباشد می بایست هر 3 ساعت کرم تکرار شود، ولی در‌حالتی که در معرض آفتاب بدون واسطه قرار ندارد پس از هر 4 تا 5 ساعت، تکرار کرم الزامی میباشد؛ به این دلیل که خواص کرم ضدآفتاب پس از 4 تا 5 ساعت از میان می‌رود .

 

 

 

این متخصص اظهار کرد: SPF مناسب کرم ضدآفتاب برای همگی افراد 25 تا 30 میباشد . کرم ضدآفتاب فراتر از 30 پیشنهاد نمیشود و در صورتی SPF کر می 90 باشد به آن معنا وجود ندارد که 3 برابر کرمی با SPF عدد 30تأثیر داراست .