سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم ضد آفتاب فاقد چربی پزشک آیتم


ضدآفتاب هایی که حاوی اسیدهای چرب و یا این که روغن های گیاهی می‌باشند، برای پوست های چرب نا مناسبند .  بهترین کرم ضد آفتاب


سفارش میگردد از آن نوع از ضدآفتاب هایی استعمال فرمایید که دربردارنده آنتی اکسیدان می باشند .


درپی

به معرفی تنی یک سری از سزاوار ترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب میپردازیم:



کرم

ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو MQ :

مارک اهل جمهوری اسلامی ایران ام کیو ایجاد ها خود را تحت گواهی مدرک لیسانس مملکت فرانسه ساخت کرده و به بازار عرضه می‌کند . این برند یک عدد پرطرفدار ترین برندهای گیسو جود در بازار هست . کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو MQ با داشتن ترکیبات در اختیار به چنگ آوردن کننده سبوم و ترشح چربی، لایق ترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب می‌باشد . این محصول حاوی مرطوب کننده بوده و خاصیت ضدچروک داراست .




لایق

ترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب بایودرما Bioderma : مارک فرانسوی بیودرما، برندی آشنا برای مردمان جهان است که محصول ها خود را برای اشکال پوست ها تولید و بازار عرضه می نماید .




آکنه

مت فتودرم بایودرما :

ضد آفتاب آکنه مت فتودرم از این مارک، یک جنس مناسب پوست های چرب می باشد . این فلوئید، دارای SPF30 بوده و با خاصیت ضد برق و مات کننده خود به یک مال خوب تبدیل شده‌است . این متاع، مناسب پوست های مستعد آکنه هست و از بروز جوش خودداری می کند .






فتودرم

100 بی رنگ پوست چرب بیودرما :

کرم ضد آفتاب فتودرم 100 بی رنگ پوست چرب از این برند با کمپلکس انحصاری خویش، فاقد چربی و غیر کمدون زاست و یک متاع عالی برای اشخاص دارنده پوست های چرب میباشد . این فرآورده در قبال آب و تعریق مقاوم است .





شایسته ترین کرم ضد آفتاب



کرم

ضد آفتاب فاقد چربی پزشک معالج مورد :

مارک آمریکایی دکتر معالج معالج آیتم که عموما به نام مورد آن را می‌شناسیم، یکی لایق ترین کرم های ضد آفتاب را برای پوست های چرب ساخت نموده میباشد . این محصول در حالی که از پوست در قبال آفتاب های شدید و رادیکال های آزاد مراقبت مینماید، چین و چروک های ناشی از آن را هم درمان می کند . این فرآورده ضد التهاب بوده و با هیچ سیرتکامل چربی بر پوست به جا نمی گذارد .






ضد

آفتاب پوست چرب اوریاژ :

مارک فرانسوی اوریاژ با استعمال از آب معدنی برآمده از حرفه کوه های آلپ، محصولات زیاد پرطرفداری را ساخت نموده می باشد . یک عدد این تولیدها ضدآفتاب پوست چرب اوریاژ میباشد . این فلوئید فاقد رایحه و چربی می باشد . این فرآورده که مناسب پوست های چرب و مختلط میباشد دارنده بافتی سبک می باشد .