سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اختلال کرمهای ضدآفتاب طبیعی چه چیزی است؟

 

با وصال فصل گرما کاوش برای تولیدات ضدآفتاب و محافظت از پوست هم طولانی تر می‌گردد. در‌این در بین برخی از وبسایت‌ها و کانال‌های اجتماعی هم برای ساخت جذابیت و جذب بازدیدکننده اضافه راهبرد‌هایی را برای ایجاد ضدآفتاب طبیعی در منزل منتشر میکنند یا این که حتی برخی از آن‌ها این محصول ها را میفروشند که مشتری‌های خودشان را هم دارا هستند. البته آیا تولیدات ضدآفتاب طبیعی حقیقتا برای مراقبت سالم پوست ما بهره‌ای دارا هستند؟‌ آیا میشود این تولید ها عوارضی را برای سالم پوست و تندرست تن ما در‌پی داشته باشند؟‌ در‌پی این مقاله، این مسئله را به صورت مفصل باز‌بینی کرده‌ایم.

 

 

 

بدون شک بخوانید:

3 طریق تشخیص عینک پلاریزه و 7 اصل مهم در خرید عینک آفتابی

معالجه سرطان پوست و جواب به سؤالات رایج درمورد آن

شیوه های حفظ از پوست های متفاوت و معالجه ایرادات پوستی

یک مطالعه? تازه نشان می دهد تولیدها ضدآفتاب طبیعی ممکن میباشد حتی معاش ما‌را در معرض خطر قرار دهند. پزشک لارا مک کینزی (Lara McKenzie) یکی محققان راس پژوهش ها و زخم‌شناسی در مریض‌خانه خردسالان در امریکا ذکر کرد که مجموعه پژوهشی وی در رابطه? ضدآفتاب‌های خانگی در پینترست تحقیقاتی انجام داده‌اند.

 

محققان با بازنگری این کرم‌های ضدآفتاب خانگی در پینترست متوجه شدند که نسبتاً 95 درصد از آن ها به ظاهر تأثیرات بسیار مثبتی داشتند. ولی حقیقت این میباشد که حدود 70 درصد از این راهبرد‌های ارائه‌گردیده به‌اندازه?‌کافی توانمند به حفاظت از پوست تن در قبال پرتو فرابنفش نبودند.

 

در تبلیغ این کرم‌های ضدآفتاب می گویند که آن ها از پوست ما و فرزندان‌مان حفظ مینمایند، البته در واقع آنان از ترکیباتی صحیح میشوند که نمی‌توانند از اشعه‌های ضرر و زیان‌توشه نوروفروغ خورشید خودداری نمایند.

 

پزشکانی که هر روز با تعداد متعددی از بیماران دچار به ملانوما و سرطان پوست سروکار دارا هستند، بر این باورند که‌این راهبرد‌ها قیمت خطرکردن ندارند.

 

خطرها استعمال از ضدآفتاب‌های خانگی

شاید بگویید راهبرد‌های بسیار متعددی در وب می باشد که اثربخشی خاصی ندارند. سخن شما صراحت دارد، البته به‌تیتر‌نمونه غایت خطری که روغن‌لب یا این که قابل انعطاف‌کننده? خانگی گیسو که از مواد طبیعی تهیه و تنظیم گردیده چه می باشد؟ این که مؤثر نباشد. البته ضدآفتابی که نتواند از شما دربرابر نوروفروغ خورشید نگهداری نماید، شما‌را به‌راحتی در معرض خطر گونه های سرطان های مرگبار قرار می دهد.

 

در سایتی مانند پینترست تعداد متعددی راهبرد با تیتر تولیدها قابل‌تهیه و تنظیم از مواد ارگانیک و طبیعی موجود است که می‌اقتدار آنان‌را در خانه تنظیم کرد. ولی این لزوما به آن شکل وجود ندارد که هر چیزی که می‌اقتدار آن را در خانه و از مواد طبیعی تهیه و تنظیم کرد برای تندرست خودمان و خردسالان‌مان خطری نداشته باشد.

 

خطری که در اینجا از آن سخن می کنیم، در خوش‌بینانه‌ترین شرایط آفتاب سوختگی و در بدترین وضعیت احتمال ابتلا به سرطان پوست در آینده میباشد. پزشک معالج تانیا نینو کارشناس پوست از بیمارستانی در کالیفرنیا هم همین نگرش را در رابطه اشتباهات تهیه و تنظیم? کرم ضدآفتاب خانگی از راهبرد‌های اینترنتی داراست.

 

اختلال کرم‌های ضدآفتاب طبیعی چه چیزی است؟

 

بهترین کرم ضد آفتاب

ایراد کرم‌های ضدآفتاب طبیعی این میباشد که نمی‌اقتدار به ترازو توان فرآورده پایانی برای نگهداری از پوست در قبال نور و روشنایی خورشید اطمینان کرد. کرم‌های ضدآفتاب دارای اعتبار جانور در بازار برای گزینش واحد سنجش دوری از آفتاب سوختگی پایین تست‌های زیادی قرار می گیرند. کرم‌های ضدآفتاب طبیعی ممکن میباشد داعیه نمایند که SPF مشخصی دارا هستند، البته سوای انجام تست‌های انتخاب‌کننده چطور می‌اقتدار SPF حقیقی‌شان را نشان اعطا کرد؟

 

به‌جز این آیتم، ایراد دیگری هم موجود هست که به موادتشکیل دهنده تشکیل‌دهنده این ضدآفتاب‌ها مربوط میباشد.

 

در تهیه و تنظیم? کرم‌های ضدآفتاب تجاری علاوه‌بر عنصرها فعال، از ترکیباتی به کار گیری می‌نمایند که به ثبت کرم ضدآفتاب در زمان دوره امداد می کند، کرم را به‌صورت یکنواخت روی پوست پخش می کند و به ما اطمینان میدهد که‌این کرم ضدآفتاب در قبال نوروفروغ فرابنفش در برهه زمانی دوره مشخصی دوام میاورد. دستیابی به‌این سطح از کیفیت در ترکیبات طبیعی حقیقتا قابل‌اعتماد وجود ندارد.

 

این زمینه حتی‌در کرم‌های ضدآفتاب تنظیم‌گردیده از روغن نارگیل نیز صحت می کند.

 

آفتاب‌سوختگی خطر ابتلا به سرطان را ارتقا میدهد

با اینکه نمی‌قدرت به‌صراحت آفتاب‌سوختگی را برهان قطعی سرطان پوست دانست، البته مطالعات نشان می دهند که تنها پنج تاول ناشی از آفتاب‌سوختگی در زمان کودکی قادر است خطر ابتلا به ملانوما را تا 80 درصد ارتقا دهد. این خطر تا انتها قدمت شخص را رها نخواهد کرد.

 

آفتاب‌سوختگی بی‌شک وتردید خطر ابتلا به سرطان پوست را ارتقا می دهد. در واقعیت، داشتن سوابق? آفتاب‌سوختگی از گزاره دست اندرکاران اصلی خطر برای ابتلا به مرگبارترین مدل سرطان پوست یعنی ملانوما میباشد.

 

کارشناسان بر این باورند که شایسته ترین شیوه پیشگیری از آفتاب‌سوختگی، به کارگیری از کرم‌های ضدآفتابی میباشد که بوسیله سازمان طعام و دارو تأیید گردیده و در بازار موجود است. به کار گیری از کرم‌های ضدآفتاب روزمره می تواند از جراحت به دی‌ان‌ای (DNA) سلول‌های پوست‌ پیشگیری نماید. کاهش زخم دی‌ان‌ای، به‌نوبه? خویش خطر بدخیم شدن سلول‌های پوستی یا این که سلول‌های رنگدانه‌ساز و در سود ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

 

از کرم‌های ضدآفتاب دارای اعتبار استعمال نمایید

محققان تأکید مینمایند که از کرم‌های ضدآفتاب جان دار در بازار خریداری فرمائید و درپی تنظیم? کرم ضدآفتاب خانگی نباشید. ولی در صورتی‌که ترجیح می‌دهید که ابدا از کرم‌های ضدآفتاب به کارگیری نکنید، بایستی کاری فرمایید که به‌هیچ‌تیتر در معرض روشنایی آفتاب قرار نگیرید (که کاری بسیار سخت میباشد، چون پرتو فرابنفش دسته A حتی از پنجره‌های بسته? دور و بر هم عبور می نماید).

 

اما این به آن معنی وجود ندارد که مطلقا بایستی از کرم‌های ضدآفتاب بسیار لاکچری و برندهای بسیار وسیع به کار گیری فرمائید. حتی یک مارک عادی که در دکان‌ها و داروخانه‌ها فروخته می‌گردد، قادر است بسیار مفیدتر از کرم‌های ضدآفتاب خانگی باشد. حتی عادی‌ترین ضدآفتاب‌ها هم از قوانین و استانداردهای مشخص و معلوم برای تست عبور کرده‌اند. اینکه آیا کرم‌های ضدآفتابی که به‌طور طبیعی تنظیم میشوند، حقیقتا به به عبارتی اندازه که داعیه مینمایند موءثر می باشند و از پوست در قبال نوروروشنایی خورشید نگهداری مینمایند یا این که خیر، مشخص و معلوم وجود ندارد.

 

9 سوالی که بایستی پیشین از خرید کرم ضدآفتاب از خودتان بپرسید

 

پیشنهاد‌های ایمنی در هنگام قرارگرفتن در معرض روشنایی خورشید

 

 

برای نگهداری از پوست دربرابر پرتوهای UVA و UVB می بایست به مقطع 6 ماه یا این که اضافه از کرم‌های ضدآفتاب استعمال کنیم.

کرم‌های ضدآفتاب بایستی دارنده 30 SPF یا این که فراتر از آن باشند. همگی? صدآفتاب‌های طبیعی که دکتر معالج مک کینزی مطالعه کرد، داعیه داشتند که دارنده SPF دربین 2 تا 50 میباشند؛ البته هیچ راهی برای تشخیص این مورد با اعتنا به فهرست ترکیبات آنان وجود نداشت.

بهتر میباشد از سنین زیر این عادت خوب را در فرزندان‌مان ساخت کنیم که به‌طور تر و تمیز از ضدآفتاب به کارگیری نمایند و کرم‌های سابق و مورخ قبل را بدور بیندازند.

پیشنهاد‌های طبابت در فضای آنلاین

منتقدان به‌طراوت از اینترنت‌وبسایت پینترست به‌برهان راه اندازی برنامه‌هایی که پیشنهاد‌های طبی ثابت‌نشده و احتمالا غیرایمن برای مخاطبان ارائه می دهد به‌مشقت عیب گیری کردند. پینترست در ماه فوریه گفت که محدودیت‌هایی را برای موضوعاتی مانند واکسن‌ها و بقیه مطالب گزارش‌گردیده بوسیله یوزرها اعمال نموده است. بااین‌اکنون تعداد اکثری از مطالب مرتبط با کرم‌های ضدآفتاب طبیعی باقی‌مانده‌اند.

 

اقداماتی که تارنما پینترست در رابطه اطلاع‌رسانی اشتباه انجام داده میباشد بدین فیس میباشد: «مواقعی مانند تبلیغ معالجه‌های قلابی برای بیماری‌های لاعلاج یا این که مزمن و سفارش‌هایی که در آنان ذهنیت یوزرها را نسبت به واکسیناسیون حاد نموده باشد ممنوع میباشد. به‌موجب این ممنوعیت هیچ‌کس اذن ندارد محتوای دارنده سفارش‌های درمانی را ذخیره نماید، چون ممکن میباشد اثرات فوری و ضرر و زیان‌باری را روی تندرست مخاطبان وب سایت یا این که تندرست همگانی داشته باشد».

 

توده‌بندی

پژوهش‌های نو نشان میدهد راهبرد‌های طبیعی برای کرم‌های ضدآفتاب خانگی که در پینترست به‌وفور یافت میگردند میتوانند شمارا در معرض خطر آفتاب‌سوختگی و سرطان پوست قرار دهند.

 

کارشناسان به کارگیری از یک کرم ضدآفتاب تجاری مو جود در بازار و دارنده تأییدیه FDA را برای پیشگیری از زخم پوستی و کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست پیشنهاد می کنند.

 

دستکم SPF برای کرم ضدآفتاب می بایست 30 باشد.

استعمال تر و تمیز از ضدآفتاب بایستی عادت مستمر‌مان شود.

بهتر میباشد به کار گیری تر و تمیز از ضدآفتاب را به خردسالان‌مان هم یادگرفتن دهیم.

هیچوقت نباید از کرم‌های ضدآفتاب منقضی‌گردیده به کارگیری کنیم.