سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا استفاده از ضد آفتاب اهمیت دارد؟

هرچه طولانی تر پوست شما مقابل نوروفروغ و فروغ خورشید قرار داشته باشید شاهد لکه‌های پوستی بیشتری خواهید بود . سلول‌های ملانین در پوست سبب تیره شدن پوست ما در حین مواجه با امواج خورشید خواهند شد . در حالتی که این سلول‌ها در یک جا انبوه شوند خال‌های جدیدی ایجاد خواهند شد . افرادی که رنگ پوستشان پر‌نور میباشد طولانی تر در خطر کک‌ومک و خال‌ها خواهند بود .

او‌لین نماد‌ی جراحت روشنایی و نور و روشنایی خورشید برنزه شدن پوست هست . بعد از آن آفتاب‌سوختگی به وجود خواهد آمد . آفتاب‌سوختگی مشتمل بر سوختگی‌هایی روی مرحله پوست می باشد که فیض‌ی آن واضح شدن نقاطی قرمز رنگ و خارش‌دار روی سطح پوست می باشد . بر طبق شدت سوختگی ممکن است شاهد تاول‌های پوستی نیز باشید . درصورتی که هر توشه که پیش‌رو فروغ خورشید می باشید در گیر آفتاب‌سوختگی میشوید می بایست ابتدا به به کارگیری از ضد آفتاب نمایید .


بهترین کرم ضد آفتاب 


پیر‌خیس

چشم میشوید



90 درصد از پیری پوست بر اثر فروغ و روشنایی و نور خورشید ساخت می‌شود . کسانی که روزانه از ضدافتاب با دستکم spf 30 به کارگیری می نمایند 24 درصد کمتر در خطر پیری پوست هستند . در حالتی که می خواهید زیبایی و درخشش پوست خود را حفظ نمایید می بایست روی به کارگیری از ضدآفتاب یه خرده هزینه کرده و آن را مرتباً در بازه روز تجدید نمائید .




خودتان

را در خطر قرار می‌دهید



هر زمان که سوای داشتن ضدآفتاب یا این که این که یک حافظ پیش‌روی فروغ و نور و روشنایی خورشید باشید خویش را در خطر قرار داده‌اید و نباید این زمینه را نادیده بگیرید . چه بسا پاره ای آفتاب‌سوختگی در بازه زمانی زندگی خطر ابتلا به سرطان را مضاعف خواهد کرد . به این ترتیب هیچ‌وقت فارغ از داشتن ضدآفتاب پیش‌روی نوروفروغ خورشید نمانید .




به

چه شکل ضدآفتاب بزنیم



حال که مهیا‌اید ضدآفتاب را در معاش روزمره‌ی خویش بگنجانید باید با استعمال‌ی درست بیشترین سود را ببرید . در صدر کرمی عالی تنظیم و تهیه و تنظیم کنید . همیشه ضدآفتاب را در دسترس داشته و آن را گزیده از روال صبحگاهی خود برای آماده شدن فرمایید . صورتتان را بشویید، دندان‌ها را مسواک بزنید و از ضدآفتاب به عمل گیری نمائید . خوب تر هست از ضدآفتاب های دارای SPF مطلوب خریداری فرمایید .




ضدآفتاب شما می بایست از هردو اشعه‌های UVA و UVB نگهداری کند . SPF آن می بایست دست کم 30 باشد . یک بطری کوچک از ضدآفتاب را در جایی قرار دهید که ممکن است به آن نیاز پیدا نمائید برای مثالً درون ماشین، کیف‌دستی یا این که این که کشوی میز سازمان . هیچ‌وقت فارغ از ضدآفتاب جلوی فروغ خورشید نروید .