سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم های ضد آفتابی استعمال کنند

 

کرم ضد آفتاب-اشخاص ترجیح می‌دهند به جهت وجود اسکار(جای جراحت یا این که جوش) و لک در پوست چهره از کرم های رنگی به کار گیری کنند که مصرف این گونه کرم ها هیچ سیرتکامل آسیبی به پوست آنان وارد نمی کند.

بهترین کرم ضد آفتاب

 

 

اشخاص بایستی از کرم های ضد آفتابی استعمال کنند که پروانه ساخت در باطن کشور را داشته باشد یا این که کرم های فرنگی، پروانه واردات را دریافت کرده باشد. عیار محافظتی(SPF) برای کرم های ضدآفتاب در میان 25 تا 30 میباشد. دستکم پوشش ضد آفتاب ها برای دوری از پیری پوست، تولید لک و چروک 25 یا این که 30 میباشد و فراتر از این عیار حفاظتی یعنی میان 30 تا 100 فرقی با عیار های 25 تا 30 ندارد برخی از تبلیغات بر پایه ی اینکه ضد آفتاب های دارنده عیار حفاظتی فراتر از 30 در نگهداری از پوست اثر گذار میباشد، تبلیغات کارخانه ای میباشد و از لحاظ علمی و پزشکی تفاوتی میان این عیارها برای جذب اشعه خورشید نیست.

 

پوست ما هر روز در معرض اشعه‌های خطرناک خورشید قرار می گیرد، چه در اطراف راز بسته و چه در اطراف گشوده پوست ما به محافظی در قبال اشعه‌های خطرناک خورشید احتیاج داراست. کرم ضد آفتاب یک چاره تضمین گردیده برای حل این مورد میباشد. یک کرم ضد آفتاب خوب با تولید یک لایه روی پوست میتواند اشعه‌های UVA و UVB را دفع نماید و در عین هم اکنون رطوبت پوست را نگهداری کند.

فرابنفش؛ مضرترین اشعه مو جود در نوروفروغ خورشید

 

پیش از اینکه بدانید چه‌گونه بایستی از پوستتان در قبال نوروفروغ خورشید مراقبت فرمایید، درک کردن این نکته که دقیقا در مقابل چه چیزی بایستی پوست را نگهداری فرمایید، ضروری میباشد. احساس کردن نور و روشنایی خورشید، به ویژه زمانی که خارج از خانه هستیم و هوا آفتابی میباشد، برایمان بسیار خوشایند خواهد بود. جذاب میباشد بدانید حتی‌د‌ر روزهای ابری که خورشید در افق چشم نمیشود، پرتوهای نوروفروغ خورشید وجود دارا هستند و به پوست ما عکس العمل مینمایند.

 

 

 

یکی اشعه‌های مضر جانور در نوروفروغ خورشید اشعه فرابنفش یا این که (UV) میباشد که با دیده آدم قابل روءیت وجود ندارد. وقتی که‌این اشعه به پوستمان نفوذ می نماید، پوست برای نگهداری خویش از اثرات مخرب آن، پرتوهای فرابنفش را جذب و رنگدانه‌ای به اسم ملانین ساخت میکند که سبب ساز تیره‌خیس شدن رنگ پوست می گردد. البته قرار دریافت کردن طولانی مقطع در معرض اشعه‌ی UV میتواند موجب ساخت بیشتراز حد ملانین و جهش DNAها گردیده و منجر تیرگی زیاد، پیری زودرس، تولید چین و چروک و سرطان پوست شود.

 

 

 

 اشعه‌ فرابنفش مو جود در فروغ و روشنایی خورشید یک ماده‌ سرطان‌زا نیز به حساب می آید که اثر ها مضر آن با سیگار کشیدن و آلودگی هوا هم تراز می باشند. قرار دریافت کردن فارغ از حفاظت از پوست در قبال نور و روشنایی خورشید یا این که چراغ‌های شمسی که نسبتاً به عبارتی اثرها را در احتمال ابتلا به سرطان دارا هستند، بسیار خطرناک میباشد.

 

 

 

تا به امروز پژوهش‌های متعددی در خصوص اشعه فرابنفش انجام یافته میباشد. نتیجه ها آن ارتباط قطعی اثر مخرب پرتوهای فرابنفش ساطع گردیده از خورشید و تولید چین و چروک، تغییر‌و تحول رنگ و بی آبی پوست، پوسته پوسته شدن و نقص در سیستم ایمنی تن و سرطان پوست را، تماما پر‌نور و آشکار مینماید.

 

 

 

شایسته ترین کرم ضد آفتاب چه خصوصیت‌هایی بایستی داشته باشد؟ در شرایطی که SPF بالا صرفا ملاک شما برای خرید کرم ضد آفتاب میباشد، پس لازم میباشد نکاتی را در خصوص ضد آفتاب‌ها به شما بگوییم که احتمالا تا به هم اکنون چیزی راجع به آنان نشنیده‌اید.