سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهگونه ضدآفتاب بزنیم

 

90 درصد از پیری پوست بر اثر روشنایی خورشید ساخت می شود. اشخاصی که روزمره از ضدافتاب با دست‌کم اس پی اف 30 به کار گیری میکنند 24 درصد کمتر در خطر پیری پوست می باشند.

 

 

 

آیا میدانید چنانچه در معرض امواج خطرناک خورشید قرار داشته باشید چه بر راز شما و پوستتان خواهد آمد؟ 

 

 

 

خال‌های جدیدی خواهید روئت کرد  

 

هرچه طولانی تر پوست شما مقابل نور و روشنایی خورشید قرار داشته باشید شاهد لکه‌های پوستی بیشتری خواهید بود. سلول‌های ملانین در پوست سبب ساز تیره شدن پوست ما در طول مواجه با امواج خورشید خواهند شد. در صورتی‌که این سلول‌ها در یک جا انبوه شوند خال‌های جدیدی تولید خواهند شد. اشخاصی که رنگ پوستشان پر‌نور میباشد بیش تر در خطر کک‌ومک و خال‌ها خواهند بود.

 

 

 

در گیر سوختگی می شوید 

 

اولی نماد‌ی زخم فروغ خورشید برنزه شدن پوست میباشد. بعد از آن آفتاب‌سوختگی تولید خواهد شد. آفتاب‌سوختگی دربرگیرنده سوختگی‌هایی روی سطح پوست میباشد که فیض‌ی آن آشکار شدن نقاطی قرمز‌رنگ و خارش‌دار روی سطح پوست می باشد. مبتنی بر شدت سوختگی ممکن میباشد شاهد تاول‌های پوستی نیز باشید. درصورتی که هر توشه که مقابل نوروفروغ خورشید می‌باشید مبتلا آفتاب‌سوختگی میشوید بایستی استارت به استعمال از کرم ضد آفتاب نمایید.

 

 

 

 

 

نود درصد از پیری پوست بر اثر نور و روشنایی خورشید تولید میشود‎

 

 

 

کهن سال‌خیس چشم میشوید 

 

90 درصد از پیری پوست بر اثر نوروروشنایی خورشید تولید می گردد. کسانی که روزمره از ضدافتاب با دستکم spf 30 استعمال می‌نمایند 24 درصد کمتر در خطر پیری پوست می‌باشند. چنانچه می خواهید زیبایی و درخشش پوست خویش را نگهداری نمائید بایستی روی به کارگیری از ضدآفتاب کمی هزینه کرده و آن را مرتباً در زمان روز تجدید فرمائید.

 

 

 

خودتان را در خطر قرار می‌دهید 

 

هر عصر که سوای داشتن ضدآفتاب یا این که یک حافظ مقابل فروغ خورشید  باشید خویش را در خطر قرار داده‌اید و نباید این مسئله را نادیده بگیرید. حتی پاره ای آفتاب‌سوختگی در حین معاش خطر ابتلا به سرطان را زیاد خواهد کرد. براین اساس هیچ‌وقت فارغ از داشتن ضدآفتاب مقابل نور و روشنایی خورشید نمانید.

 

 بهترین کرم ضد آفتاب

 

چه‌گونه ضدآفتاب بزنیم 

 

هم اکنون که فراهم‌اید ضدآفتاب را در معاش روزمره‌ی خویش بگنجانید بایستی با استعمال‌ی درست بیشترین فایده را ببرید. در بالا کرمی خوب تنظیم فرمایید. مدام ضدآفتاب را در دسترس داشته و آن را بخشی از روال صبحگاهی خویش برای مهیا شدن نمایید. صورتتان را بشویید، دندان‌ها را مسواک بزنید و از ضدآفتاب به کارگیری نمایید. بهتر میباشد از ضدآفتاب های دارنده SPF مطلوب  خریداری کنید.

 

 

 

ضدآفتاب شما بایستی از هردو اشعه‌های UVA و UVB نگهداری نماید. SPF آن بایستی دست کم 30 باشد. یک بطری کوچک از ضدآفتاب را در جایی قرار دهید که ممکن میباشد به آن نیاز پیدا نمائید برای مثالً درون ماشین، کیف‌دستی یا این که کشوی میز اداره. هیچ‌وقت فارغ از ضدآفتاب جلوی نوروروشنایی خورشید نروید.