سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فرمول غذایی برای محافظت از پوست در برابر آفتاب تابستان

 

پلی فنول های مو جود در انگور به حفظ از تن بشر در قبال پرتوهای مضر خورشید امداد می‌نمایند. بنابر حاصل مطالعه ای که در نشریه Journal of Agricultural and Food Chemistry منتشر شد، پلی فنول های جانور در انگور ترکیبات مضر ناشی از قرار به چنگ آوردن در معرض پرتوهای فرابنفش خورشید را مهار می‌نمایند.

بهترین کرم ضد آفتاب

 

 

حفظ از پوست در قبال آفتاب فصل‌تابستان با فلفل قرمز رنگ شیرین 

 

 

مطالعه ای که در نشریه Photochemical and Photobiology منتشر شد، نشان بخشید که بتا کاروتن - یک رنگدانه گیاهی و پیش سازی برای ویتامین A - در قبال آفتاب سوختگی اثر محافظتی ساخت می‌نماید. فلفل های قرمز‌رنگ شیرین از شایسته ترین منابع غذایی برای بتا کاروتن می باشند و در هر 100 گرم از این کالا 42,891 میکروگرم بتا کاروتن موجود است.

 

 

 

نگهداری از پوست در قبال آفتاب فصل تابستان با سیب زمینی شیرین

 

 

سیب زمینی شیرین یکی‌از دیگر از منابع خوب برای بتاکاروتن میباشد. صرفا یک فنجان سیب زمینی شیرین پخته دربردارنده 30,976 میکروگرم از این ماده مغذی میباشد. برای پخت سیب زمینی شیرین میتوانید از روغن زیتون استعمال نمائید. چربی های غیر اشباع سلامت جانور درین روغن به جذب بهتر ویتامین های محلول در چربی جانور در سیب زمینی شیرین، مانند ویتامین A، امداد می نماید.

 

 

 

حفظ از پوست در قبال آفتاب فصل تابستان با روغن زیتون

 

 

روغن زیتون نیز از فواید محافظتی طبیعی در قبال نوروروشنایی خورشید برخوردار میباشد. مطالعه ای که در در سال 2009 در نشریه Molecules منتشر شد، نشان بخشید که این روغن دربردارنده اسکوالن میباشد که‌این ادغام از خاصیت آنتی اکسیدانی منفعت می‌برد و بازدارنده از مرگ سلول های پوست در فیض استرس اکسیداتیو می گردد. قرار تصاحب کردن بیش تر از حد در معرض فروغ و روشنایی خورشید قادر است به تکوین استرس اکسیداتیو سبب شود.

 

 

 

حفظ از پوست در قبال آفتاب فصل تابستان با دانه های آفتابگردان 

 

 

دانه های آفتابگردان منشاء خیر برای ویتامین E می‌باشند که‌این ماده مغذی به حفظ از پوست امداد مینماید. مطالعه ای که در نشریه Molecules منتشر شد، نشان اعطا کرد که ویتامین E در قبال تومورهای ناشی از زخم پرتو فرانبفش اثر محافظتی ساخت میکند.

 

 

 

مراقبت از پوست در قبال آفتاب فصل‌تابستان با توت خارجی 

 

 

توت خارجی را به طریق های متعدد قابل مصرف میباشد و این میوه مغذی میتواند در قبال جراحت خورشید از شما حفظ نماید. مطالعه ای که در سال 2015 در نشریه International Journal of Molecular Sciences منتشر شد، نشان اعطا کرد که خاصیت آنتی اکسیدانی چشمگیر توت خارجی و همینطور محتوای آنتوسیانین ها و ویتامین های این میوه اثری محافظتی بر سلول های پوست در قبال جراحت ناشی از UVA دارااست.

 

 

 

نگهداری از پوست در قبال آفتاب فصل تابستان با آووکادو

 

 

آووکادو سرشار از ویتامین E میباشد که یک ماده مغذی ضروری برای پیشگیری از جراحت ناشی از فروغ و روشنایی خورشید به پوست و هیدارته نگه داشتن اصلی ترین اندام تن آدم به حساب آورده می شود.

 

 

 

مراقبت از پوست در قبال آفتاب فصل‌تابستان با ماهی سالمون 

 

 

ماهی های سالمون که در حیات وحش شکار میشوند منبعی عالی برای اسیدهای چرب امگا-3 می‌باشند. این ماده مغذی بضاعت و توان خویش برای تقویت ایمنی پوست در قبال روشنایی خورشید را نشان داده میباشد. محققان در کالج منچستر طی یک مطالعه دریافتند که مصرف اسیدهای چرب امگا-3 در سرکوب سیستم ایمنی ناشی از قرار تصاحب کردن در معرض نور و روشنایی خورشید که بضاعت تن برای رویا رویی با سرطان پوست را زیر تاثیر قرار میدهد، نقش داراست.

 

 

 

نگهداری از پوست در قبال آفتاب فصل تابستان با شکلات تلخ

 

 

مطالعه ای که در نشریه Journal of Cosmetic Dermatology منتشر شد، نشان بخشید که مصرف منظم شکلات تلخ که سرشار از فلاونول ها میباشد اثر محافظتی قابل توجهی را در قبال پرتوهای فرانبفش ساخت مینماید. برای کسب شایسته ترین حاصل بهتر میباشد از شکلات های تلخ که دستکم 70 درصد کاکائو دارا‌هستند، مصرف شود.