سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم ضد آفتاب نوروا

 

کرم ضد آفتاب ضد لک SPF50 نوروا گونه Trio White S

یک کدام از دیگر از کرم ضد آفتاب های فرانسوی، کرم ضد آفتاب و ضد لک نوروا می باشد، که علاوه بر ضد آفتاب بودن، خواص درمانی و برطرف کننده لک و کک نیز دارا هست. این ضد آفتاب مطلوب در قبال اشعه های UVA و UVB نیز میباشد؛ و به هنگام استعمال از آن، انتقال ملانین به سطح پوست را کاهش داده و در قبال آب، نور و روشنایی و تعریق نیز مقاوم میباشد. در‌صورتی‌که که پوستی مبهوت و تیره دارید، صد رد صد از ضد آفتاب ضد لک نوروا استعمال فرمایید.

بهترین کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب نوروا

 

خرید کرم ضد آفتاب نوروا

 

کرم ضد آفتاب ضد آب SPF 30 پزشک معالج گزینه جور Age Proof

یک کدام از ضد آفتاب های آمریکایی که بسیار هم گران میباشد، کرم ضد آفتاب ضدآب دکتر معالج گزینه (Murad) می باشد. یکی‌از مزایای کرم ضد آفتاب که سبب مختص شدن آن می‌گردد، مطلوب برای گوشه و کنار های آبی‌رنگ مانند استخر بوده و در واقع یک نگهدارنده قادر در قبال اشعه های سبک و سنگین UVA و UVB نیز است. این کرم ضد آفتاب برای اشکال پوست، بخصوص پوست چرب و حساس مطلوب خیس بوده می‌باشد. زمانیکه از این ضد آفتاب به کارگیری می‌کنید، می بایست با چین و چروک، و پیری پوست خداحافظی نمائید. اما این ضد آفتاب دارنده +++PA بوده که‌این فعالیت، ماندگاری بیشتری در مقابل اشعه های آفتاب مانند UVA را ایفا می‌نماید.

 

کرم ضد آفتاب دکتر معالج آیتم

 

خرید کرم ضد آفتاب پزشک معالج آیتم

 

دراین نوشته ی علمی شایسته ترین های ضد آفتاب مطلوب برای هر جور پوست با ارزش های مختلف آورده شده‌است. در چهره داشتن تجربه در امر هر مورد از این ضد آفتاب ها، ذوق زده می شویم، ایده ها خویش را در بینش برای ما ارسال فرمائید.